תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

המשרד מתמחה כבר שני עשורים בתכנון איכותי לדירות יוקרה, מלונאות יוקרתית בארץ ובעולם, משרדים ובתי קפה, ועיצוב מוצר עד לרמת הפרט. יחד עם זאת, גם דירות קבלן של 50 ו 40 מטרים הן אתגר מרתק בשבילנו, ובעצם כל חלל שאתם חולמים עליו. 

דיעה

תהליך העבודה כולל

פגישת היכרות, תחילת עבודה משותפת, העלאת רעיונות וסיעור מוחות ובסוף בניית אפיון והבנת החלל שאתם חולמים עליו, בין אם הוא עסקי או פרטי.
ישנם פרטים רבים שיש ללמוד ולהבין בטרם שאנו משרטטים קו אחד. זהו מארג עדין שיש לרקום בסובלנות, והוא נעשה, ביחד, תוך כדי שיתוף פעולה בינינו. יש לבחון הרגלים, או הנחות קודמות , לבדוק מה נכון ומה אפשר לשפר. כאשר המטרה, ליצור במיוחד עבורכם, את השפה הייחודית לחלל שלכם.

לאחר התכנון החדש שנעשה ביחד, בחינת תכניות הבית הקיימות, או מדידת הדירה הקיימת אציג בפניכם אופציות עיקריות לתכנון החלל. אין הגבלה במספר האופציות. אנחנו נמשיך עד שתהיו מרוצים ושלמים עם החלל החדש שלכם. לאחר בחירת התוכנית המועדפת עליכם, נתחיל בבניית תכניות העבודה, בחירת חומרי הגמר, תכנון הנגרות האישי במיוחד עבורכם, רכישת פרטים לבית, ריהוט , גופי תאורה, טקסטיל וכל הדרוש לבית, וכלה בבחירת אומנות וצמחיה רלוונטית שתתאים לחלל.

ליווי בתהליך הבניה מבוצע לפי שלבי בניית החלל ומתואם מראש, ואני עומדת לרשותכם לכל שאלה שצצה במהלך העבודה, וכדי לוודא שהתוכניות יוצאות לפועל כפי שתוכנן מראש.
שיתופי פעולה במשך שני עשורים עם ספקים ,חנויות איכותיות ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ ובעולם מביאים לביצוע פרויקט עד לרמה הכי איכותית שיש על מנת שהחלל ישרת אתכם לשנים ארוכות בהנאה מלאה ועם הרבה קסם אמיתי.
עלות שכר הטרחה משתנה בהתאמה לכל פרויקט ביחס לגודלו.

לתיאום פגישה

המלצות

קרא עוד על תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

בוקר סוער

בוקר סוער מול קבלן שטייח עקום את הקירות ולא הבין/ ראה על מה אני מדברת השאיר אותי חסרת מנוחה+ עצבנית. ואם ממש להודות באמת, רתחתי.

קרא עוד »